تست گریم «پایتخت2» آغاز شد
سینمای روز
این وبلاگ راجع به خبرهای روز سینما است
Image

 

سریال «پایتخت 2» گزینه اصلی پخش در ایام عید سال 92 از شبکه یک، اوایل دی‌ماه در یکی از شهرهای شمالی مقابل دوربین می‌رود. 

 

 پیش تولید سری دوم سریال «پایتخت» جدیدترین کار سیروس مقدم آغاز شده و تاکنون حضور بازیگرانی چون علیرضا خمسه، محسن تنابنده، ریما رامین‌فر، احمد مهران‌فر و سارا و نیکا فوقانی اصل قطعی شده است.
الهام غفوری، همسر سیروس مقدم (کارگردان پایتخت) که تهیه‌کنندگی این سریال را نیز برعهده دارد، در گفت‌وگو با شبکه ایران گفت: پیش تولید سریال ادامه دارد و از امروز تست گریم بازیگران نیز آغاز شده است. طبق پیش‌بینی‌ها «پایتخت 2» از اوایل دی‌ماه در یکی از شهرهای شمالی کشور جلوی دوربین می‌رود.

وی درباره‌ روند نگارش متن سریال توسط محسن تنابنده توضیح داد: متن هنوز تمام نشده و نگارش بخش‌هایی از کار نیز همزمان با تصویربرداری ادامه خواهد یافت.
غفوری با اشاره به موضوع مجموعه پایتخت 2 تصریح کرد:«پایتخت 2» با همان حال وهوای سری اول ساخته می شود و قصه آن روایت‌گر همین خانواده است که برای تحویل یک محموله بار در ایام نوروز به جنوب می‌روند.
طبق گفته غفوری تمام بازیگران اصلی سری اول این مجموعه در «پایتخت 2» حضور دارند و قرار است چند بازیگر محلی به گروه بازیگران این مجموعه اضافه شوند.
سریال «پایتخت»، نوروز 90 با تهیه‌کنندگی الهام غفوری و کارگردانی سیروس مقدم از شبکه یک پخش و با استقبال زیاد مخاطبان روبرو شد



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : چهار شنبه 22 آذر 1391برچسب:,
ارسال توسط حمیدرضا صادقی
آخرین مطالب